Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 27 August 2013

Teringat kenangan lama

Hari ni ade kawan FB jual buku. Aku memang kalah dengan buku. Nampak buku best mesti nak beli. Dengan handbag pun tak kalah macam ni :p. Sebab buku murah kot. Kebetulan my parents in law nak datang awal bulan depan jadi nanti boleh kirim bawa datang sini.

Antara buku yang dijual oleh kawan aku tu tadi ialah buku-buku kisah nabi ni. Buku-buku ni mengingatkan aku kepada arwah bapa aku (Al Fatihah) sebab masa aku dah mula pandai membaca,  buku-buku macamnilah  yang dia belikan. Paling aku ingay sekali buku kisah Nabi Muhammad SAW yang bertajuk Anak Yatim. Ironik kan?


P/s: Aku beli buku set 4 khalifah/sahabat yang sesuai dengan umur aku.
 Buku-buku yang dalam gambar ni sesuai untuk bacaan kanak-kanak.

No comments:

Post a Comment