Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 20 April 2010

aneh dan pelik

rase aneh bile drive balik sorang-sorang. sebab biasenye saye jadi mem duk sebelah drebar sambil mulut tak henti-henti menceceh pasal opis.
pastu pelik bile sampai je rumah tak tau nak buat ape sebab biasenye belum sempat bukak tudung saye da switch on tv, buat hidangan minum petang, pastu makan sambil berceloteh lagi.
tapi semalam mati kutu tak tau nak buat ape. dalam kete senyap, sampai rumah diam.
sebab semalam first time husband out station lepas kawen. lonely, sunyi. separuh jiwaku pergi! (jiwang!)
Semalam suruh adik saye, student kat kolej di bangi datang temankan saye seminggu. Nasib baik ade die.
Pelik, makin tua makin penakut plak. dulu selambe je menyewa sorang-sorang. rilek je balik pilah lalu bukit putus tu tengah-tengah malam, kadang-kadang pukul 1 atau 2 pagi lalu situ sorang-sorang.
sekarang, bunyi guruh pun terkejut, blackout pun terjerit! i wonder why?
p/s: adakah ini simptom penuaan? yela, org tua-tua kan selalu risau. fikir macam-macam.

4 comments:

  1. dian, akak dari kecik risau tak abis2. tapi dh 30an ni lagii la kuat risauuu.. haha

    ReplyDelete
  2. dulu lain skrg lain...dahulu bujang skrg da kawen...hehehe

    ReplyDelete
  3. bukan simptom penuaan la....simptom manjo n ngengado bilo dah berlaki:P

    ReplyDelete
  4. kak yulie: saye ni mmg dari dulu payah nak risau.ape-ape nak buat, nak pegi mane, main redah je tak fikir panjang. tapi skg ni dah pandai nak nak berfikir lame sket.

    Emon: ekau bilo pulak nak kawen?hahhaha...

    Wahida: yola, kau tau sobab kau laie dulu dapek simptom ni kan?

    ReplyDelete